סקר גז קרקע 

סקר גז קרקע הוא ניתוח של הגזים התת-קרקעיים. סקרים אלו מבוצעים כדי לזהות דליפות גז קרקע אפשריות.

מהו סקר גז קרקע?

סקרי גז קרקע יכולים להתבצע במגוון דרכים. השיטה הנפוצה ביותר היא קידוח באר והכנסת בדיקה לאורכה. סקר זה משמש לא רק כדי לגלות אם יש זיהום גז קרקע אלא גם כדי לסייע במניעת הזיהום על ידי גילוי היקף הדליפות, הגורם להן וכיצד ניתן לעצור אותן. סקר גז קרקע הוא תהליך שבו נבדקת הקרקע לאיתור סימנים של גז טבעי.

מהם השלבים של ביצוע הפעולה?

בחקירה זו, האדמה נחפרת ולאחר מכן קודחים בה. המקדחה שבה אנשי מקצוע  משתמשים יכולה להיות צינור חלול עם ואקום בקצהו או שהוא יכול להיות מקדחה בסגנון מקדחה שמקדחת דרך האדמה. סוג זה של קידוח עוזר לקבוע את אופי וכמות הגז הטבעי מתחת לפני השטח. לאחר מכן מצוידים בקידוח מדדים, המשמשים למדידת תנועה בלחץ מתחת לאדמה. על ידי התבוננות במדדים הללו, נוכל לקבוע אם יש מקורות כלשהם של גז טבעי מתחתינו.

סקרי גז קרקע הוא דרך פשוטה וזולה למצוא גזי מתאן, שנמצאים לרוב בבתים. הסקר בודק הימצאות גזי מתאן הקיימים מתחת לפני הקרקע בסמוך ליסודות מבנים שונים. זה יכול להיות שגז דולף מצמחייה מתפרקת, צואת בעלי חיים, חיידקים או מקורות אחרים ומחלחל לביתך.
סקר גז קרקע 

מהם השלבים של ביצוע סקר?

  • חפרו את הקרקע באזור של 1x1x1 רגל עם מקדחה.
  • השתמשו בצינור ארוך כדי לחפש גזי מתאן בעומק של 2-3 רגל מתחת לפני השטח של הנכס שלך.
  • קדיחה חורים בקירות ליד המקום שבו אתם חושיםד שיש בעיה עם דליפת מתאן.

סקרי גז קרקע זאת  שיטה לבדיקת איכות הנכס. בדיקה זו בוחנת את הגזים מתחת לפני כדור הארץ מבלי לקדוח בו בפועל.

סקרי גז קרקע כוללים מגוון בדיקות כולל פחמן דו חמצני, מתאן ותחמוצות חנקן. אלו הם כמה גזים נפוצים הקיימים בגז טבעי הנמצאים גם מתחת לאדמה. המטרה היא לאתר מקורות זיהום וזיהום פוטנציאליים לפני שישפיעו על הסביבה או על בני האדם.

מהן עמדות צילום

אם יש לכם אירוע כמו בת מצווה או בר מצווה, אין ספק כי אחד הטרנדים החדשים בתחום זה עמדות צילום– מדובר על עמדות המאפשרות לכל אחד מהנוכחים להצטלם בצורה הטובה ביותר. חברה מקצועית בתחום תאפשר לכם להגשים את החלום וכך ליהנות מאירוע בלתי נשכח. כל מה שנשאר לכם זה לבחור את החברה המקצועית ביותר בתחום. לצורך כך, חשוב ביותר לבקש המלצות על הפעילות של החברה וכמובן להקפיד להיפגש עם החברה על מנת לבחון את ההיצע ולוודא כי מדובר בחברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום על מנת שתהיה לכם האפשרות ליהנות מהאירוע שלכם בצורה בלתי נשכחת לאורך כל האירוע.