הסרת שיער לנשים

הסרת שיער לנשים קמת מידע לא יזיק

התרבות המערבית בתקופה שלנו דורשת מהנשים להיות חלקות, והנשים כבר התרגלו להסיר שיער והן הפכו את הסרת השיער לחלק משגרת הטיפוח שלהן. בין אם זה נכון או לא, מבחינה אידיאולוגית, מוסרית, פמיניסטית וכו', הסרת שיער יכולה להיעשות בשלוש דרכים: הסרת שיער בשעווה, הסרת שיער בלייזר או גילוח.
הסרת שיער בלייזר בקריות היא השיטה האהודה ביותר להורדת השיער בקרב נשים, ויש אף גברים שעושים אותה באזורים מסוימים בגוף שלהם. עם זאת, רוב הנשים לא עושות את התהליך הזה, רק בגלל שאין להן את התקציב הנחוץ.

הסרת שיער לנשים
הסרת שיער לנשים

המחשבה השגויה של הנשים, וגם של הגברים שהיו רוצים לעשות הסרת שיער בלייזר ולא עושים, היא שהם חושבים על ההוצאה המידית בין כל אחת מהשיטות ובוחרים לפיה. כלומר, מבחינתם גילוח הוא זול ומשתלם יותר כי סכינים עולים הרבה פחות מהסרת שיער בלייזר. אבל, היות והם צריכים לקנות עוד ועוד סכינים, מתישהו ההוצאות על הגילוח נהיות מעל ומעבר להוצאות על שיטת הלייזר.
הסרת שיער על ידי קוסמטיקאית בקריות שהוכשרה לשיטת הלייזר היא בסופו של דבר המשתלמת ביותר מבחינה כלכלית, אבל אם עוד לא עשיתם את ההסרה בשיטה הזו, חכו לאחרי הקיץ, וזו הסיבה:
הסרת שיער בקריות בשיטת הלייזר הופכת את העור רגיש לשמש, וכשמסירים שיער בשיטה הזו ואחר כך חושפים אותו לשמש (כי לובשים בגדים קצרים ואווריריים יותר), עלולה להיווצר פיגמנטציה.
מזל שאפשר להסיר שיער גם בשיטות אחרות, לבד בבית או אצל קוסמטיקאית. הגילוח הוא השיטה העתיקה ביותר, ואותה עושים נשים וגברים בבית, כי היא מהירה ולא מלכלכת. אבל צריך להשקיע בסכינים טובות כדי לא לפצוע את העור וכדי לגלח את השערה כמה שיותר קרוב לעור.
הסרת שיער בשעווה אפשר לעשות לבד בבית ואפשר גם לעשות אצל קוסמטיקאית. אם לא עשיתם הסדרת שיער בשעווה לבדכם כמה עשרות פעמים, כדאי לכם ללכת לקוסמטיקאית שמנוסה בזה, כי הסרת שיער שכזו דורשת קואורדינציה מסוימת והיא הרבה יותר ממריחת שעווה ותלישה של השיער.
אז עד שהקיץ יחלוף לו עוד כמה חודשים, הבחירה בין גילוח לשעווה תלויה בסבלנות שלכן ובזמן שאתן רוצות להישאר חלקות בין הסרה להסרה.